Internetbankieren
Als u uw rekeninggegevens per e-mail of per post heeft ontvangen, betekent dit dat uw rekening is aangemaakt en u klaar bent om Internet Bankieren aan te vragen. Ga naar de inlogpagina van Internet Bankieren, klik op het menu ‘Meld u aan’ en volg de instructies op het scherm.
Op dit moment, is het alleen mogelijk om een termijndeposito te openen gedurende kantoortijden (maandag t/m vrijdag tussen 9.00 en 17.00 uur).
Ja dat kan. Uw opdracht om geld over te maken wordt ontvangen als overboeking met een toekomstdatum en op de volgende werkdag uitgevoerd.
Op dit moment, kunt u ons bereiken gedurende kantoortijden van maandag t/m vrijdag tussen 9.00 en 17.00 uur.
U kunt het ‘Wijzigingsformulier’, te vinden op onze download pagina’s, invullen. Let wel op dat u het originele formulier naar ons stuurt.
Als u een gezamenlijke rekening bij ons heeft, gebruikt u bij Internet Bankieren een iets ander nummer dan uw klantnummer. Dit nummer verschilt per rekeninghouder. Let er goed op dat u bij het inloggen het juiste klantnummer gebruikt.
Ga naar de inlogpagina van Internet Bankieren, klik op het menu ‘Klantnummer vergeten’ en volg de instructies op het scherm.
Op het moment is het niet mogelijk om een termijndeposito af te sluiten via Internet Bankieren.
Normaal gesproken sturen we u de inloggegevens via sms wanneer we uw rekening openen. Als u uw inloggegevens niet heeft ontvangen, gaat u naar de inlogpagina van Internet Bankieren, klikt u op het menu ‘Meld u aan’ en volgt u de instructies op het scherm.
Log in op Internet Bankieren, ga naar Beveiligingsinstellingen > Toegang en Autorisatie Instellingen en wijzig uw instelling in volledig geautoriseerd.
Dat kan wel. Onze webinterface is compatibel met alle moderne mobiele browsers waaronder tablets en smartphones. Op uw smartphone kunt u ook onze app downloaden die specifiek ontworpen is voor mobiele telefoons voor optimaal gebruiksgemak.
Uw tegenrekening is zichtbaar wanneer u zich in het betalingsmenu bevindt. U moet volledig geautoriseerd zijn om toegang te krijgen tot het betalingsmenu. Zie verwant onderwerp om uw toegangsautorisatie te wijzigen in volledig geautoriseerd.
U mag alleen overboekingen doen naar uw tegenrekening die in ons systeem is geregistreerd. Neem contact met ons op als u een tegenrekening wilt toevoegen of verwijderen.
Ga naar de inlogpagina van Internet Bankieren, klik op het menu ‘Wachtwoord vergeten’ en volg de instructies op het scherm.
Nee, u mag alleen overboekingen doen naar uw tegenrekening die in ons systeem is geregistreerd.
Nee, u mag alleen overboekingen doen naar uw tegenrekening die in ons systeem is geregistreerd.
Zorg ervoor dat uw toegangsautorisatie volledig geautoriseerd is. Zie verwant onderwerp om uw toegangsautorisatie te wijzigen in volledig geautoriseerd.
Ga naar het ‘Overboekingen’ op de hoofdpagina en volg de instructies op het scherm. Houd er rekening mee dat geldoverboekingen op dezelfde dag alleen tijdens kantoortijden kunnen worden uitgevoerd.
Zorg ervoor dat uw toegangsautorisatie volledig geautoriseerd is. Zie verwant onderwerp om uw toegangsautorisatie te wijzigen in volledig geautoriseerd.
Ga naar het menu voor ‘Termijndeposito's’ op de hoofdpagina en volg de instructies op het scherm. Houd er rekening mee dat termijndeposito's alleen tijdens kantoortijden geopend kunnen worden.
Als u een gezamenlijke rekening bij ons heeft, gebruikt u bij Internet Bankieren een iets ander nummer dan uw klantnummer. Dit nummer verschilt per rekeninghouder. Ga naar de inlogpagina van Internet Bankieren, klik op het menu ‘Klantnummer vergeten’ en volg de instructies op het scherm.
Uw feedback wordt anoniem bewaard. Deel uw persoonlijke gegevens alstublieft niet. U kunt via onze officiële kanalen contact met ons opnemen voor gedetailleerde informatie over onze producten en diensten.